Skärmen sprack

Halloj! Idag ska jag ner till stranden med familjen, det är en privat strand till hotellet så vi får gratis mat och dricka där. Kommer bli asnice!

Igår hände något som jag måste berätta. Jag skulle äta middag så jag gick fram till buffébordet och stoppade mobilen i min kofta. Fickan var lite liten men jag tänkte att de fick gå ändå. Men när jag gick fram och skulle ta dricka så hörde jag en smäll rakt ner i de hårda stengolvet. Och såklart är det min mobil som trillat ner. Jag vände på den och såg världens spricka i hela skärmen. Så ja, min mobil har spruckit och jag kan knappt se vad jag skriver nu...synd!
Men får laga den när jag kommer hem.

Nu ska jag till hotellrummet! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0