Hiss / Diss

Tänkte göra som Emma och hissa och dissa lite grejs!

  • Vill börja med att hissa att det snart är jul! Längtar såååå mycket och det är sååå mysigt med jul! Även fast jag föredrar sommaren och gillar sommaren mest så kan jag inte undvika att älska julen!
  • Sen ett tillägg på den ovan, det är ju snart dags för julshopping också! Loooove it! Så mysigt att gå runt i stan och shoppa när det är massa julbelysning och grejer! Tror inte julbelysningen har kommit upp än men snart så!
  • Sen en till sak är min pojkvän. Jag älskar honom över allt annat och kan inte se mig med någon annan än honom! Vi har varit tillsammans i lite mer än 9 månader och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går. Allt kan dock inte alltid va perfekt men jag är världens lyckligaste som har en sån fin pojkvän som jag har!
 
  • Jag tänker dissa skolan, ganska så självklar diss som många andra också dissar! Jag är otroligt trött på skolan! För mycket läxor hit och dit och prov! Skolan tar helt enkelt för mycket på ens fritid. Men aja jag kommer vara tacksam i framtiden att jag fick gå i skolan som inte alla kan/får,
  • Sen vill jag också dissa dryyyyga människor! Människor som har för mycket luft och som säger dryga onödiga kommentarer. Som "driver" genom att säga elaka eller dryga saker. Man är liksom inte rolig om det är det man tror. Har man inget vettigt att säga behöver man inte öppna käften alls! Ursäkta uttrycket men det är exakt så jag känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0