Drömresor

Jag har tre ställen som jag bara måste åka till någon gång! Paris, London och New York.
 
NEW YORK:
Jag skulle verkligen vilja åka till New York. Först och främst pga all shopping såklart! De affärerna jag självklart skulle handla på är Victoria´s Secret och Forever21. Jag skulle också vilja se alla kända saker som tillexempel frihetsgudinnan, time square och central park. Det är ett av mina drömresemål!
 
PARIS:
Jag skulle också vilja åka till Paris. Det skulle vara jätte roligt att få se t.ex Eiffeltornet! Paris är ju också en av världens kändaste modestäder så där skulle jag såklart också shoppa massooor!
 
LONDON:
Det tredje stället jag vill åka till är London. För att gå på Madame Tussauds, det skulle ju verkligen vara häftigt. Som i dom andra städerna har ju London också mycket bra shopping som jag gjärna skulle ta för mig av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0