If you're going to get it, you have to fight.

Jag bygger bygger upp, du river river ner...

Har haft låten "Du måste flytta på dig" i hjärnan hela dagen. Tycker den är så otroligt dålig men alla andra verkar inte hålla med. Vad tycker ni om låten? Aja, snart ska jag i alla fall kolla på Alcatraz med mamma, äta gó vattenmelon. Har precis suttit och pluggat järnet ur mig och jag har så himla ont i huvudet nu. Ändå är jag inte klar tyvärr, men får prata med min lärare imorgon och se om jag kan maila in uppgiften istället. Då hinner jag sitta imorgon kväll också! Nu ska jag inte uttråka er med läx-tjafs, sånt får man höra tillräckligt mycket av från sina lärare och föräldrar...suck.

Hade ingen bild idag och ville inte ta upp min kamera och knäppa en bild för jag tror jag börjar bli sjuk(ser med andra ord hemsk ut idag). Så här får ni en liten annorlunda bild på mig och en stock...enjoy! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0