Die in your arms.

Jag har fått frågan när jag började hålla på med photoshop väldigt ofta. Så jag tänkte svara på det nu. Jag blev intresserad i photoshop när jag var ca 11 år men fattade ingenting så fort jag hade kommit in. När min pappa upptäckte att jag var intresserad så satte han mig framför photoshop och förklarade vad alla grundsaker var. Sen satte jag mig ner och började måla. Därför har jag också blivit så stadig på handen när jag ritar med mus. När jag var 13 år så visste jag nästan allt om photoshop och jag ritade också den här bilden ovan. Som ni ser är den väldigt suddig och är ganska dålig. Nu förtiden så gör jag mera "tecknade" grejer. Det är inte lika krävande och detsutom roligt att rita! Wiho! Så där har ni alla svar på när jag började osv. Kram Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0