Kryssningshistorien

Vi har haft så sjukt kul på kryssningen! Allt var över mina förväntningar och jag vet inte vart jag ska börja. Först träffades vi alla utanför båten och gick nästan direkt till en resturang som hette "Four Season". Vi hade redan bokat något som kallades kryssningsmenyn. Så vi fick tre rätters middag som var helt sjukt galet gott! Efter maten gick vi till hytten och piffade upp oss för dansgolvet. Nästan direkt när vi börjat dansa kommer tre supersöta killar och dansar med oss. De va hur trevliga och gulliga som helst! Vi dansade överallt, till och med på små bänkar som stod på dansgolvet så alla kunde se oss. Det var egentligen 18 årsgräns från 23.00 men tiden sprang iväg så fort att vi inte märkte att den gick över. Vi blev inte utkastade eller något liknande men det var ganska lugnt, så fortsatte natten enda tills 05.30. Jag kan säga att jag aldrig dansat så mycket i hela mitt liv och dagen efter vaknade vi alla fem i hytten med hesa röster, ömma fötter osv. Jag sov förövrigt bara en halvtimme...så är rätt trött nu. Jag hade i alla fall skitkul och kan säga att de andra (Emelie, Veronica och Victoria) också hade sjukt kul. Vi håller redan på att bestämma nästa kryssning i juni ;)



Obs! Vi bjuder på alla bilder (sen kanske det också kommer en video snart). Vi slutade fota efter maten så fick tyvärr ingen bild när vi festade loss. Men vi kan ju se lite bilder innan. Enjoy!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0