Pojken som Överlevde.

För alla ni som inte visste, så är jag ett stort Harry Potter fan. Jag har sett alla filmer (förutom de två första då jag var för liten) på biopremiären. Har sett alla filmer minst 10 gånger och älskar varenda en av dem.
 
Så nu vet ni det. Idag har jag en hemmadag/latdag då jag vill göra absolut ingenting. Så idag har jag Harry Potter maraton med mig själv och mina pringles. Så himla härligt eftersom jag inte sett filmerna på ett tag nu. Så om ni undrar varför jag inte bloggar så mycket idag kan det vara för att jag sitter och kollar på min älskling Harry Potter och mimar till varje mening han säger. Vad ska ni göra idag?
 
Onepiecen är på, chipsen är framplockade och tvn är påslagen. Nu ger jag mig av till film-världen.

 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

De är så bra!!! :)

Svar: Jaa verkligen! :D
eeoo.blogg.se

2012-08-08 @ 15:31:39
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0