Hiss eller Diss?

Nu tänkte jag köra lite "Hiss eller Diss" - grejer. Tala gärna om vad ni tycker och kommentera!
 

* Som jag skrev i ett annat inlägg så är Justin Biebers nya musikvideo + låt helt grym. Så därför måste jag ju bara lägga in det på Hiss! Om ni fortfarande inte av någon anledning har skruvat upp volymen och sett videon i helskärm så gör det!
 
 
* Sen måste jag Hissa färgglada kläder! Åh så mysigt det är när man går i stan och slipper se alla kalla mörka vinterjackorna och ser istället alla färgglada prickar som går runt. Man blir så otroligt glad av färg!
 
 
* Sista hissen blir till alla vänner! Så himla skönt nu på sommarlovet när vännerna precis kommit hem från semestern och är sådär alldeles solbruna och kramgoá. Då ska man dra ner till närmsta bad, fixa ihop gänget med vänner och grilla lite korv. Jättemysigt!
 

(väldigt snabbt ihopsatt bild)
 
 

* Jag har sett flera stycken nu på senaste tiden som använder "indianskor" (som jag kallar de). Jag tycker det är så otroligt fult och ser ut som man gör sig redo för att bli en indian...
 
 
* En annan diss är att skolan börjar snart! JAG VILL INTE TILLBAKA! Verkligen inte...
 
 
* Sista dissen blir till sommarvädret, så otroligt tråkigt att solen ska komma upp när vi snart börjar skolan, jäkla sverigesommar!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0