Att spendera kräftskivan själv...

Det kan alltid vara lite skönt. Slippa gå runt med folk och prata när man egentligen inte ens har lust. Eller att behöva torka sig med servetten varje gång man tar en matbit för att man tror att man har något runt munnen eller i tandställningen...
 
Du kan ju alltid tigga pappa om Mcdondalds eftersom han får sådana skuldkänslor att jag får sitta själv och ha min egna kräftskiva....
 
Eller så kan man rota i kylskåpet, utan en mamma i ryggen som står och tjatar på vad man får och inte får ta. Eller en mamma som smugglat in lite kräftor till dig! Mums!
 
Eller så kan man inse sanningen och erkänna att man helst vill ligga i sin säng...och vara sjuk, som man nu är. Gnaga på halstabletter och proppa i sig ipren eller alvedon....ja, verkligheten är tråkig.(nej jag suger inte på min tumme, även fast det ser ut så)
 
Och vips så längtar man efter den där härliga kräftskivan med sina roliga kompisar som faktiskt finns på riktigt och inte i en fyrkantig sak som kallas tv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soooo Cute:)

2012-08-28 @ 02:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0