What to expect

Godmorgon! Jag hade det jättemysigt igår. Mamma och jag kollade på filmen "what to expect when your expecting". Sjukt bra film! Den ska man verkligen se om man är sugen på en komedi.

Nu har jag i alla fall precis vaknat och mår mycket bättre idag. Idag ska jag hem till Morfar och sova där. Ska också försöka att färga ögonfransarna tills jag åker utomlands så man kan se fräsch ut! Aldrig gjort det tidigare så vi får se om jag vågar göra det helt själv. Har naturligt svarta ögonfransar men jag har en dålig vana och det är att sova med smink. Gör aldrig det! Mina ögonfransar har blivit missfärgade och man får sjukt mycket finnar.

Nu har jag skrivit värsta boken men hoppas ni orkar läsa ändå! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0