Unibet, tjalalalala!

Har haft den låten på hjärnan hela dagen och kan säga att det är otroligt irriterande! Har precis lackat naglarna men det blev dock inte så bra för eftersom när jag är sjuk, har jag inte något tålamod, ungefär som Emelie i vanliga fall. Så jag orkade inte sitta och vänta så de fastnade papper i hela naglarna...kul..eller inte. Hatar att vara sjuk! Precis som Emelie får jag ångest. Hoppas jag blir frisk tills på torsdag för då ska jag färga håret sen skulle det eventuellt bli en tjejkväll med tjejerna. Det får bli en sjuk-kväll istället där Vicky kommer och serverar sjuka Emelie och mig chips på ett silverfat. På Fredag blir det filmkväll till klockan 1 så vi får se om jag pallar det. Vill ju inte smitta ner någon. Kanske kan Emelie och jag sitta och snora ner varandra på filmkvällen? Nej men åh, snälla. Var jag tvungen att bli sjuk på ett lov. Usch!

Kanske det blir trevligt fast jag är sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0