<3

Hur ska jag börja? För första gången jag såg dig har det alltid funnits nått som gjort mig intresserad, med tiden växte det och det började finnas en glimt mellan oss och jag började sen tänka att DIG ska jag ha! Vi började umgås och allt var inte alltid perfekt men jag gav aldrig upp hoppet! Till sist blev du min! Allt är fortfarande inte alltid perfekt men du är perfekt i mina ögon vilket som! Jag förstår inte hur man kan älska någon så mycket som jag älskar dig! En sekund utan dig känns som en evighet, jag skulle aldrig kunna tänka mig att leva utan dig! Du finns alltid där när jag behöver någon och jag vill inte ha någon annan än just dig. Du är mitt allt, min ögonsten, min anledning att leva! Du kommer föralltid finnas i mitt hjärta och du kommer föralltid att vara mitt hjärta!

Jag älskar DIG och bara dig,
Christopher Ramstedt!<3


Kommentarer
Postat av: Christopher Ramstedt

Åh älskling! du betyder exakt allt för mig! utan dig är jag inget.. Kan inte leva utan dig , det är du som gör att jag orkar med varje dag! jag älskar dig så sjukt mycket!!!!!!! du och jag förevigt! :***<33333333

2012-09-30 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0