Hiss/Diss

  • Första hissen är nog förmodligen att jag nu ligger vid poolen, utomlands när ni ser detta. Att åka utomlands är underbart och något jag väntat på i över 3 år nu. Hoppas bara flygresorna går bra med tanke på att jag är flygrädd!
  • Men nu ska det såklart inte handla om mig. Så andra hissen går till - julsånger. Som ni kanske alla redan vet vid det här laget älskar jag julen, och då älskar jag såklart alla julsånger också. De är så glada, vackra och fina. Att sitta och lyssna på julsånger när man åker buss, läser, pluggar eller vad som helst är underbart.
  • Tredje hissen går till ingen mindre än er! Älskar att få positiva kommentarer på bloggen och älskar att statestiken inte ligger på 0. Det är sån underbar känsla och det får mig vilja blogga mer! Keep it up, we love you guys!
 
  • Första dissen måste såklart bli kylan. Jag kan längre inte gå runt med min skinnjacka utan måste se ut som michellin gubben i en stor fet vinterjacka. Detsutom fryser jag alltid om mina öron och jag passar inte i mössan och öronpuffar tänker jag inte ens nämna....(även fast jag precis gjorde det).
  • Diss för alla elaka människor som finns ute i världen. Nu är det juletid så ät en pepparkaka och va snälla! Jag bryr mig verkligen inte vad främlingar säger till mig för de känner inte mig. Men det är ändå otrevligt och förstör hela ens dag.
  • Diss till att jorden går under 21 december. Jag är hyfsat säker på att det inte kommer hända. Men om det händer, varför kan vi inte få fira julafton först. Nej, dålig stil jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0