Alla har vi våra komplex.

Jag har ett jättekomplex på min kropp som ställer till det ganska mycket för mig. Men idag kände jag bara att screw this och blev lite mer självsäkrare på just den saken. Jag känner mig otroligt stolt över mig själv som inte brydde mig ett skit om vad alla andra sa och bara tänkte på mig. Så idag kände jag lite såhär:

Alla har sina egna komplex på kroppen, vissa saker man tycker mindre om och sånna saker man tycker mer om. Istället för att fokusera på de dåliga sakerna så tänk på de positiva sakerna! Ingen är helt fläckfri, alla har sina fel men jag tycker ändå att ALLA är helt perfekta på deras egna sätt. Skulle vara tråkigt om alla såg likadana ut...!?


Kommentarer
Postat av: Laura

Du har fan rätt Emma!! Bilden är så sann!! ♥♥ Alla är perfekta på sitt sett ;)♥

2012-05-28 @ 21:03:37
URL: http://miriamochlauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0