hiss/diss

 

 

 

 

 

  • Att det snart är min födelsedag! Snart fyller jag 15 år, längtat flera år till att fylla 15 och nu är det snart här...aaaahhh!
  • Att jag åker på kryssning på lördag! Ska bli så jäkla awsome när Emelie, jag och Vicky drar iväg med Birka på lördag-söndag. Woo, party party!
  • Vädret! Just nu älskar jag vädret, det är inte för varmt men inte heller kallt. Jag hatar i mitten av sommaren för då är det så varmt att jag inte ens orkar vara ute. Nej, vår ska det va!
  • Mitt glada humör! Har varit så jäkla glad den senaste veckan och jag vet inte varför men det är så härligt och livet leker, love it!
  • McDonalds! Har jag någonsin sagt hur mycket jag älskar McDonalds? Behöver jag förklara varför jag älskar Mcdonalds? Nej, tänkte väl det.

http://punkrockbarbie.files.wordpress.com/2010/03/1_mcfeast.jpghttp://punkrockbarbie.files.wordpress.com/2010/03/1_mcfeast.jpg

  • Bitch-blickar! Behöver jag säga så mycket mer?
  • Att jag inte har några pengar... Vill ha kläder, skor....

 

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0