Sleepover!

Usch sådant väder det blev! Riktigt depprimerande...
Ska i alla fall till Emelie snart igen och sen blir det sleepover där med henne och Elin. Idag i jakobsberg så kollade vi och fick ångest för att jag inte fick med mig något hem, fast det var rea! Men jag fick i alla fall med mig en present till mamma, hon kommer bli så glad :D. Vi fikade också på Waynes Coffee....oh herregud säger jag bara. Jag har alltid haft problem med mummel, jag vet inte när jag mumlar och inte mumlar, sjukt irriterande. Så Elin bad mig fråga om han i kassan kunde hälla upp hennes dricka i en plastmugg...våran konversation lät ungefär såhär:
 
Jag - "ehmmmehmahgmahfj koppen ksmmejemmmemememe plastmugg .. du jag eller kopp?"
Han i kassan - "Haha, ursäkta kan du ta det där en gång till?"
Jag - "Du, jag, nej vi, nej du. Kan du jag vi hälla upp den här drickan i koppen, nej plastmuggen"
Han - "Du, jag eller vi?;)"
Jag - "Du, nej jag, nej vi, neeeee DU."
Emelie och Elin dör vid den här tiden av gapskratt...
Han - "Hahahahahhahaa okej"
Jag - "Tack"
 
Elin och Emelie en sen vinterkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0