Otroligt trött.

Som rubriken så är jag otroligt trött! Efter jag hade slängt in det lilla inlägget på bloggen stack jag till Emelie och så kollade Emelie, jag och Elin på den sämsta film som någonsin skapats tror jag. Den hette "American Orgie", har nån sett den? Ett tips från mig är att i alla fall inte se den, långtråkig och konstig bara. Sen gick vi i alla fall och la oss, mycket fnitter när man är övertrött men jag lyckades somna tillskillnad från Elin och Emelie. Sen vaknade vi 6.30 för att de skulle åka till Gävle. Så jag gick också upp, åt frukost och stack hem för att sova lite till. Nu har jag precis vaknat och ikväll blir det bio, naijsigt! Puss!♥
 
Emelie och jag för ca 2 år sen. Emelies lilla potatisansikte är så gulligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0