Att gå upp i vikt

Det är inte alltid så jätteroligt! Jag gjorde de pga "mediciner" förut och fick hemska märken, bristningar, över hela benen, hela rumpan osv. Jag bestämde mig för att aldrig visa mina feta och fula ben igen och bara ett par få har sett mina ben + rumpa sen dess. Jag mådde fruktansvärt dåligt. Det ända sättet att få bort märkerna va genom en skönhetsoperation, något som kostade en vändans massa pengar. Nu har det gått ungefär 8 månader sen jag fick märkerna och har bestämt mig för att skita i vad andra tycker! Bristningar är något alla får, kanske inte i en sån ung ålder men ändå. Jag har börjat träna och har bestämt mig för att komma tillbaka till den vikten som jag var i innan och i sommar har jag lovat mig själv att bada så mycket jag vill utan att bry sig om vad andra tänker osv. Jag kanske inte har världens plattaste mage, smalaste låren eller perfekta höfterna! Men jag är fin ändå, och du också!

Kände att jag bara ville skriva av mig lite. Puss å hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag har också bristningar på sidan av höfterna, ner på rumpan typ.

2012-03-01 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0