Fredag

Nu är det äntligen fredag! Ska bli så sjukt skönt med en helg då jag inte ligger nerdränkt i näsdukar. Den här fredagen ska jag va med min plutt och vet inte vad vi ska göra men jag vill ut någonstans i alla fall. Imorgon blir det pepparkaksbak med min underbara släkt och på söndag ska jag jobba. Med andra ord blir det en kul helg! Ja, jag tycker om att jobba. Jag har varit borta i två veckor nu och jag längtar till alla fina människor, de gör hela min dag ibland. För er som inte vet jobbar jag på Ung och Omsorg vilket innebär att jag besöker ett ålderdomshem varje vecka och är underhållare. Alltså spelar sällskapspel, ordnar quiz och allt möjligt för att alla ska få så roligt som möjligt. Jättekul jobb faktiskt!
 
Aja, nu ska jag vänta på att älsklingen ringer och sen ska jag göra mig i ordning. Är osminkad och nyduschad nu så ska sminka mig lite och sätta på mig myskläder. Hihi! Puss och kram!
 
Jag älskar de här (den här nedanför och den i förra inlägget) bilderna. Typ de ända bilderna jag har som är bra på mig, kanske för att man inte ser mitt ansikte ;)

Kommentarer
Postat av: p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

Sv;
Ja men ellerhur ?!!

kram , ha en bra fredag också :)

2012-12-14 @ 19:47:09
URL: http://phics.blogg.se
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Fin bild :)

2012-12-14 @ 22:36:14
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0