As long as you love me.

Yes, jag gör ännu ett inlägg fast jag sagt att jag ska sluta blogga ett tag. (tidsinställt)

Jag måste bara få börja med att säga förlåt till alla er "belibers". MEN i den här videon är han inte alls en bra skådespelare. Han förstör sin video med sitt skådespeleri.
 
Dock om man bortser hans "skådespeleri" så är den här videon otroligt bra! Jag älskar den, och jag älskar låten. Musikvideon, när han sjunger, är helt otroligt. Den är den grymmaste musikvideon jag någonsin sett måste jag säga. Jag får ont i hjärtat av vissa delar, vilket betyder att den verkligen når ut. Grymt gjort Bieber!
 
 (Måste ses i helskärm och på hög volym)
m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0